PARTICULIER

bruiloft-foto-stoel-met-hortentia     bruiloft-foto-bruidspaar     bruiloft-foto-gipskruit
U heeft “JA” gezegd tegen uw grote liefde, gefeliciteerd!
Of u heeft een andere reden om eens flink uit te pakken…. Maar hoe?

Bij een feestelijke gebeurtenis in de privésfeer is het een trend om dit zo origineel mogelijk te vieren zodat uw feest als “bijzonder” wordt herinnerd bij uw gasten. Door 20 jaar ervaring in het organiseren van o.a. evenementen en bruiloften op diverse locaties, met verschillende horecabedrijven en inrichtingen, heeft PLAN@Vrouwenpolder voldoende contacten om voor u een unieke dag samen te stellen.

 PLAN@Vrouwenpolder helpt u graag met de organisatie!

Hoe werkt PLAN@Vrouwenpolder?
U maakt geheel vrijblijvend een afspraak om uw wensen ten aanzien van uw feest te bespreken. Tijdens het gesprek komen zaken aan de orde als de sfeer van uw feest, het aantal gasten dat u wilt uitnodigen, het beschikbare budget en de invulling op het gebied van horeca en inrichting.

Na dit gesprek heeft PLAN@Vrouwenpolder helder wat uw wensen en verwachtingen zijn en wordt een passende offerte uitgebracht. Deze offerte bestaat uit één of twee uitgewerkte voorstellen. Vanzelfsprekend is de offerte slechts een eerste voorstel en kan deze tot in de puntjes worden aangepast aan uw wensen.

Na uw goedkeuring gaan wij voor u aan het werk en kunt u zich bezig houden met “de leuke dingen”, zoals bijvoorbeeld uw kleding, een proefetentje of wijnproeverij….

PLAN@Vrouwenpolder houdt u tussentijds op de hoogte van de organisatie, zodat u kunt genieten van uw “eigen” voorbereidingen.

Tijdens de dag is PLAN@Vrouwenpolder aanwezig om erop toe te zien dat alles verloopt zoals met u is afgesproken.

U kunt er zelfs voor kiezen om PLAN@Vrouwenpolder als ceremoniemeester in te zetten, zodat uw genodigden ècht alleen maar hoeven te genieten.